De tijd vliegt, de eerste 3 weken zitten er al weer bijna op.
31 dec landde ik op San Jose, en begon mijn trip met een nachtje slapen in deze weinig zeggende stad. Omdat ik 's middags aankwam was er tijd voor een een relaxt stukje sightseeing en mn eerste pollo assado met rijst en bonen :).
Na een klein dutje was het tijd om nieuwjaar te gaan vieren in club Vertigo!
Een club gelegen in een kantorencomplex maar de sfeer was er niet minder om!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten